Home » Schoten » Poortencentrale Gonnissen –
Poortencentrale Gonnissen – uit Schoten

Poortencentrale Gonnissen –

4
1 beoordeling Schrijf een review
Gratis offertes vergelijken Vergelijk schrijnwerker offertes en bespaar!

Poortencentrale Gonnissen –, schrijnwerker in Schoten

Poortencentrale Gonnissen - is een schrijnwerker in Schoten in de provincie Antwerpen in het gewest Vlaanderen. Het bedrijf is gevestigd op Kopstraat 346-348. Poortencentrale Gonnissen - is opgericht op 19-03-1992.

Poortencentrale Gonnissen - is bekend onder ondernemingsnummer 446971743. De ondernemingsvorm van deze schrijnwerkerij is een nv en de vestiging aan de Kopstraat telt 1-4 werkzame personen. Onderstaand op deze pagina vind je de contactgegevens, registraties, openingstijden en beoordelingen van dit bedrijf.

Op zoek naar een schrijnwerker en benieuwd naar de prijzen en mogelijkheden? Start nu je gratis offerteaanvraag. Vergelijk diverse offertes en bespaar tot 40% op de kosten!

Vergelijk gratis offertes en bespaar tot 40%!

Bedrijfsgegevens

Claim je bedrijf
Bedrijfsnaam
Poortencentrale Gonnissen -
Ondernemingsnummer
446971743
Oprichtingsdatum
19-03-1992
Vestigingstype
Hoofdzaak
Aantal werknemers
1-4 werkzame personen
Bedrijfsvorm
nv
RSZ omschrijving
Schrijnwerk
RSZ code 1
43320
RSZ code 2
43320

Voorbeelden werkzaamheden

Schrijnwerker Ramen Binnenschrijnwerk Binnendeuren Ramen Buitenschrijnwerk Tuinpoort Schrijnwerken Timmerman Interieur Veranda Renoveren Hout Tuinhuismaken

Adresgegevens vestigingsadres

Straatnaam
Kopstraat
Huisnummer
346-348
Postcode
2900
Plaatsnaam
Schoten
Arrondissement
Antwerpen
Provincie
Antwerpen
Land
België

Contactgegevens

Telefoonnummer
03/6581480
Faxnummer
03/6581481
E-mailadres
info@poortencentrale.be
Website
http://www.poortencentrale.be

Openingstijden

Maandag
08.00 - 17.30
Dinsdag
08.00 - 17.30
Woensdag
08.00 - 17.30
Donderdag
08.00 - 17.30
Vrijdag
08.00 - 17.30
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Externe links

Poortencentrale Gonnissen – ervaringen

4
1 beoordeling

Onderstaand een overzicht van beoordelingen van Poortencentrale Gonnissen –. Wat is jouw ervaring met Poortencentrale Gonnissen –? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.

Schrijf een review

Een afrader

Geplaatst op 20 november 2020 door Maarten Van Genechten
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (4)

Wij bestelden de poort net na de eerste lockdown, wij kozen voor hen omwille van hun schappelijke prijs, korte levertermijn, vriendelijke verkoper, …
Toen we na een 6 tal weken na bevestiging van de bestelling niets gehoord hadden van hen, nam ik zelf even contact op.
Corona was hier de schuldige, waavoor ik alle begrip heb uiteraard. Een maand later had ik nog steeds geen bericht gekregen, dus weer bel ik hen op.
Bouwverlof was de schuldige, het schoentje begon al wat te wringen, maar nog steeds begripvol van mijn kant.
Nadien eind augustus was de schuldige weer corona, maar de poort zou die week nog geleverd worden. 2 weken later nog steeds geen bericht.
Ik ben dan maar persoonlijk in de toonzaal verhaal gaan halen, ook dat leverde niets op. Ondertussen was voor ons de maat vol, en heb ik hen gewezen op hun plichten die volgen uit het opstellen van de offerte en mijn aanvaarden ervan.
Plots kwam de poort dan toch toe, en werd 2 weken later geinstalleerd. Maar enkele aanpassingsstukken waren maar net terug van de “lakkerij”, dus die geraakten tijdens installatie beschadigd. Later bleek de baas die stukken de avond voordien zelf geschilderd te hebben met spuitbus, omdat ze die vergeten waren.
Weer 2 weken verder worden die stukken eindelijk vervangen, en wij zijn al bij al tevreden van de poort. Maar dan word het verhaaltje echt interessant.
De factuur komt toe. Wij hadden reeds €1060 voorschot betaald. Het totaal te betalen bedrag was €2891,64. Dus even uitgerekend (want dat kon niet op de factuur gedaan worden) moeten wij nog een bedrag betalen van €1831.64, maar door een typfoutje betaalden we €1834,61. €2,97 te veel dus, wat we ook onmiddelijk door mailen naar hen ter info.
Vandaag krijg ik telefoon, we hadden €2,97 te weinig betaald. Ze rekenden als volgt:
bedrag factuur €2891.64
bedrag betaald €2834,61
bedrag verschil €1057,03 => daarom hadden we dus te weinig betaald.

Na wat discussie krijgen we de baas aan de lijn, de man begrijpt niet goed waarom ik niet tevreden ben, en waarom ik me druk maak in €2,97.
Want hij had speciaal voor mij een potje verf besteld, nieuwe vervangstukken besteld, en die kosten werden me niet aangerekend. Dat had er nog eens aan moeten mankeren.
Lang verhaal kort: de techniekers leveren schitterend werk, maar de administratieve dienst kan niet rekenen. En je word verondersteld dankbaar te zijn dat de baas zijn fouten niet aan jou doorrekend.

Vergelijk schrijnwerkers en bespaar op de kosten!